Thursday, August 14, 2008

Orkid dan Bonsai

Semasa melawat MAHA 2008 (Malaysia Agriculture, Horticulture and Agrotourism) saya tertarik betul dengan bonsai dan orkid yang ada dijual di sana. Tapi taklah saya beli kerana rumah tak bertanah susah nak menanam. Banyak informasi yang kita boleh dapat jika berkunjung ke sana. Pameran akan berlangsung sehingga 23 Ogos 2008 dari jam 10 hingga 7 petang. Jadi kepada yang berminat bolehlah datang ke pameran MAHA 2008 di tapak MAEPS Serdang berdekatan dengan UPM dan MARDI. Minggu depan dah cuti sekolah bolehlah jadikan ia sebagai salah satu aktiviti anak-anak sempena cuti sekolah ni. Ok kita layan gambar orkid dan bonsai...




















Sebenarnya banyak lagi gambar yang menarik dapat saya rakamkan di lensa kamera saya ni. Tapi kalau nak puas hati baik pergi sendiri. Tak rugi pergi. Banyak pengetahuan baru yang boleh kita dapati.

3 comments:

ANAKIRANA said...

tak sempat pegi lagi pon...
pegi tak booth mimos hehe..projek sensor pertanian

Anonymous said...

salam kak hani..
esok sy ke KL..ada niat nak g MAHA tu..tgk bunga2 tu sure sy rambang mata..hehe

Anonymous said...

Sori semua lambat reply. Saya baru balik dari kampung. Kirana kerja dengan mimos ke? Hari ni ingat nak pergi lagi nak tengok rodeo. Nanti saya singgah ke booth mimos.