Thursday, August 7, 2008

Pulasan Oh Pulasan

Malam tadi menyiapkan tempahan 3 biji kek lapis sisik ikan. Banyak tempahan yang saya terima ialah kek lapis sisik ikan. Daripada 3 biji tu, 2 ialah untuk Angah dari Johor dan sebiji tu untuk Kak Nor dari PJ. Semuanya dah selamat saya poskan dan harap esok dapat dengan selamat. Sambil melapis tu sempatlah juga makan buah pulasan yang saya beli di opis tadi. Tiga kilo RM5. Ini memang buah kesukaan saya. Lebih manis daripada rambutan. Maka saya pun jadi lupa diri. Makan tak ingat dunia. Akibatnya batuk saya tak berhenti-henti. Nak tidur pun susah. Itulah akibatnya kalau makan tak ingat diri.

Inilah pulasan yang saya makan sampai lupa diri. Emmm..... sedapnya...



2 biji kek lapis sisik ikan untuk Angah


Tempahan Kak Nor. Dah siap bungkus untuk diposkan. Ambil gambar ni masa nak pergi pejabat pos kat dalam kereta.

2 comments:

Anonymous said...

Kek dah diterima, dah habis pun mkn, anak2 3 org yg duk kat asrama kebetulan semua balik rumah mggu ni, sedap kek hani. Nanti lain kali akak order lagi ye. Tunggu bila anak2 semua berkumpul.
Salam.
Kak Nor.

Anonymous said...

Terima kasih kak Nor. Raya nanti bolehlah order lagi.