Thursday, September 11, 2008

Biskut Raya Tahun Lepas

Tahun lepas banyak juga saya buat biskut raya untuk tempahan. Antara biskut raya yang saya buat ialah mushroon cookies, biskut ais krim, biskut tembikai, biskut sujira, samperit dwiwarna dan tart gulung. Tapi tahun ni saya hanya membuat tart gulung dan kek lapis sahaja. Pada mulanya tak nak buat tart tu sebab nak fokus pada kek lapis sahaja. Tapi ada plak customer tahun lepas yang nak mengordernya. Saya ni jenis yang tak sampai hati nak tolak tempahan orang. Jadi saya terima jugalah tempahan tart. Tapi tak banyaklah. Untuk diri sendiri plak saya pun beli je cookies yang orang dah siap jual tu. Hehehe....
Oklah kita layan gambar beberapa jenis cookies yang masih ada dalam simpanan saya.

Sujira cookies


Biskut ais krim


Samperit dwiwarna


Mushroom cookies

No comments: