Thursday, October 23, 2008

Biskut Raya 2008

Tahun ni saya hanya menerima tempahan tart gulung sahaja. Biskut-biskut lain saya tak buat walaupun ada yang bertanya biskut seperti tahun lepas. Ada yang tanya mushroom cookies, biskut tembikai, tapi maaflah saya tak buat sebab nak fokus kepada kek lapis sahaja. Almaklumlah saya membuatnya seorang diri. Takut tak terkejar nanti. Tapi manalah tahu tahun depan saya dapat pembantu, bolehlah buat cookies dan juga kek lapis. Oklah mari kita tengok beberapa jenis cookies yang ada di rumah masa raya hari tu.

Ni biskut suji ada juga orang panggil biskut arab. Ni mak saya yang buat.




Yang ni plak tak tau apa namanya. Maklumlah biskut beli.hehehe...



Biskut makmur, sejenis biskut tradisional. Ni pun beli juga.


Yang ni paling istimewa, tart gulung, sebab saya yang buat sendiri. hehehe...

1 comment:

admin said...

tart gulung tu cantik...leh la buka tempahan next raya.haha